close

一首老歌,最近看Love Shuffle中常出現的插曲
每每播放出來都讓人感覺到那種浪漫
總是在很棒的時間切入~我跟老婆都非常的喜歡
其實早早就聽過這首歌不知多少次了
不過一直沒有去找,這次就把它給找出來了
附上自己修改翻譯的歌詞

Bangles - Eternal Flame(永恆戀火)
Close your eyes,
give me your hand, darling
Do you feel my heart beating?
Do you understand?
Do you feel the same?
Am I only dreaming?
Is this burning an eternal flame?

I believe it's meant to be, darling
I watch you when you are sleeping
You belong with me
Do you feel the same?
Am I only dreaming?
Or is this burning an eternal flame?

Say my name
Sun shines through the rain
A whole life so lonely
And then you come and ease the pain
I don't want to lose this feeling
輕閉雙眼
把手給我,親愛的
你感覺到我此刻的心跳了嗎?
你能瞭解嗎?
你是否也有同樣的感受?
我只是在作夢嗎?
正燃燒著的可是永恆的戀火?

我相信這是真的,親愛的
我看著你沈睡
此刻你只屬於我
你是否也有同樣的感受?
我只是在作夢嗎?
亦或者這燃燒的正是永恆的戀火?

呼喚我的名字
陽光穿過細雨
人生如此孤寂
你的出現撫平了一切傷痛
我不願失去這段感情

arrow
arrow
    全站熱搜

    Nevinyrral 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()