艾薇兒新專輯中The Best Damn Thing的次打歌。最近‧‧‧‧很喜歡聽這首歌,Well‧‧‧‧就是這樣吧 (苦笑)。






When You're Gone


I always needed time on my own
I never thought I'd need you there when I cried
And the days feel like years when I'm alone
And the bed where you lie is made up on your side

When you walk away I count the steps that you take
Do you see how much I need you right now

When you're gone
The pieces of my heart are missing you
When you're gone
The face I came to know is missing too
When you're gone
The words I need to hear to always get me through the day and make it ok
I miss you

I've never felt this way before
Everything that I do reminds me of you
And the clothes you left, they lie on the floor
And they smell just like you, I love the things that you do

When you walk away I count the steps that you take
Do you see how much I need you right now

We were made for each other
Out here forever
I know we were, yeah
All I ever wanted was for you to know
Everything I'd do, I'd give my heart and soul
I can hardly breathe I need to feel you here with me, yeah


當你離去



我總是需要自己獨處的時間
當我哭泣時從未想過需要你
當我獨自一人時卻度日如年
床上你躺的位置 已經為你準備好

當你離開時 我計算著你的腳步
你明白此刻我有多需要你嗎?

當你離去
我碎成片片的心想念著你
當你離去
熟悉的面容也消逝了
當你離去
我需要聽到過去總是伴我我安然度過每天的話語
我想你

以前從未有過這種感覺
我做的每件事情 都會聯想到你
你留下的衣服 仍在地板上
它們還殘留你的氣味 我愛你這麼做

當你離開時 我計算著你的腳步
你明白此刻我有多需要你嗎?

當你離去
我碎成片片的心想念著你
當你離去
熟悉的面容也消逝了
當你離去
我需要聽到過去總是伴我我安然度過每天的話語
我想你

我們是天生一對
永遠在此
我知道我們曾經是
我始終想讓你明瞭
我是用心及靈魂去做每件事
我無法呼吸, 我需要感覺你在此陪伴我

arrow
arrow
    全站熱搜

    Nevinyrral 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()